Wycieraczki – renomowanej czy mało znanej firmy?

Pomysł na biznes - Wycieraczki – renomowanej czy mało znanej firmy?

W dobie konsumpcjonizmu i niewielkich wypłat, wiele osób poszukuje niedrogich, sprawdzonych rozwiązań w każdej sferze. Mowa oczywiście o produktach nieznanych marek, nieznanego pochodzenia, niepotwierdzonej jakości. Pytanie tylko, czy warto kupować tego rodzaju produkty? Czy nie lepiej zainwestować w sprawdzoną markę, w produkt, którego żywotność określa się w latach? W przypadku zakupów motoryzacyjnych, klienci również stają […]

CPA kontra CPC. Nie marnuj pieniędzy na kliknięcia

Jedną z popularniejszych form emisji reklam na Facebooku wykorzystywanych przez e-sklepy jest CPC, czyli cost per click (płać za kliknięcie). Płacimy wówczas za to, że ktoś kliknie w naszą reklamę w nadziei, że znajdzie się po chwili w sklepie. Według analiz Catvertisera średnio 24 procent klikających nie dociera jednak na stronę, do aplikacji lub nie […]